כתבו עלינו
שם
טלפון
דוא''ל
מעוניינת בסניף:
  • השכרת הסטודיו לאירועים
  • מערכת שעות
  • מסיבת רווקות / סדנאות
  • כתבו עלינו

מדריכות ריקודי בטן

קורס חדש בשלוחת מכון וינגייט ברחובות העוסק בהכשרת מדריכות בשיטה ייחודית להוראת ריקודי בטן המתרכזת בפאן הבריאותי של הריקוד.

 
go-wingate



משך הקורס
ההרשמה בעיצומה

הקורס יפתח בשלוחת רחובות בתאריך  4.1.12 ויתקיים בימי רביעי בבוקר 8:30-15:30

211 שעות לימוד


מידע כללי
קורס חדש בשלוחת מכון וינגייט ברחובות העוסק בהכשרת מדריכות בשיטה ייחודית להוראת ריקודי בטן המתרכזת בפאן הבריאותי של הריקוד.


"מסתבר כי ריקודי בטן ביישום נכון יכולים להביא מרפא לכאבים שונים" אומרת טל בר, רכזת מקצועית של קורס המדריכות ומפתחת שיטת "בריאות מהבטן", שיטת ריקוד בריאותית  שפותחה בשיתוף עם אנשי מקצוע מתחום הרפואה, ופועלת בהצלחה רבה זה מספר שנים בקופת חולים מאוחדת בפריסה ארצית.


בצוות המורות בקורס תתארח ענת אטלן מצרפת, הידועה כאחת מהמורות המובילות בעולם  בתחום ריקודי הבטן.


למי מיועד קורס מדריכות ריקודי בטן?

קורס מדריכות ריקודי בטן מיועד לנשים הרוקדות ריקודי בטן ומעוניינות להרחיב את ידיעותיהם האישיות ו/או להשתלב במערך ההדרכה ולקבל תעודת הסמכה של מכון וינגייט.


מטרת קורס מדריכות ריקודי בטן:
מטרת הקורס היא להקנות ידע עיוני ומעשי לתלמידים בנושא עקרונות הרמה המקצועית של רקדניות הבטן ולימוד פירוק וניתוק חלקי הגוף שילוב וחיבור בין תנועות, תנועות במהירויות שונות וריקודים מובנים.


תנאי קבלה
ראיון קבלה
ניסיון של 3 שנים בתחום הריקוד
12 שנות לימוד -יש לצרף תעודות השכלה
גיל 24

הסמכה
לעומדים בהצלחה בבחינות תוענק תעודת מדריכת ריקודי בטן מטעם בית הספר למאמנים על שם נט הולמן של מכון וינגייט.


תוכנית הלימודים
הלימודים בקורס מתחלקים לשני תחומים: לימודי מדעים כגון אנטומיה, פסיכולוגיה, תזונה ועוד בהיקף של 74 שעות לימוד ולימודי תורת הענף (עיוני ומעשי) הכולל טכניקות שונות של סגנונות ריקוד, תנועות בעלות ערך מוסף מהפן הבריאותי, מקצבים, תנועות מותאמות הריון ולידה ועוד.

הייחוד בקורס המדריכות שייפתח בשלוחת מכון וינגייט ברחובות, נובע מהשיטתיות והיסודיות בדרך עבודתה של טל, מניסיונה עתיר השנים, ומהשילוב המקצועי עם תכנים מדעיים שנבנו במיוחד לקורס זה ע"י ראשי התחומים המובילים במכון וינגייט


יתרונות השיטה:

חיזוק שרירי האגן והבטן, להפחתת כאבי גב- ע"י קיבוע אזור אחד בגוף תוך הנעת
אזור אחר.
משפרת כושר גופני, יציבה נכונה ומפתחת גמישות וקואורדינציה.
שיפור בשיווי המשקל הגמשת מפרקי הידיים והרגליים.
שיפור סיבולת לב ריאה.
שיפור מערכת העיכול ו מונעת בריחת סידן.
בשיטת העבודה פועלים השרירים העמוקים המחזקים את רצפת האגן והגב ומונעים     דליפת שתן זו שיטה שמבוססת על "פאולה".
משפר את זרימת הדם למוח, מונע מצבים של חוסר חמצן, וכמו כן גורם לגירוי למוח דרך תהליך למידת תנועות חדשות.
תורם לדימוי העצמי- התחברות לנשיות, עלייה במודעות הגוף וליכולות שלו.
לחצו כאן לקישור לכתבה שנערכה עם טל בר רכזת הקורס

אתר החוגים והפנאי המוביל בישראל נבנה על ידי "חוג" אתר החוגים